neljapäev, 5. august 2010

Mustika-banaanikeeks

Mulle väga maitses see keeks! Mõnus pehme. Pealt vaid läks mul lõhki nagu tiigrikeeksigagi läinud, ei tea miks.


KOOSTISOSAD:
4 dl jahu
1 tl küpsetuspulber
0.5 tl sool
100 g või
2 dl suhkur (arvan, et panin vaid 1 dl, sest banaan juba annab magusust)
2 tk muna
2 tl vanillisuhkur
2 keskmine küpse banaan
2 dl värsked mustikad

VALMISTAMINE:
1. Sega kausis jahu, küpsetuspulber ja sool.
2. Vahusta või ja suhkur. Lisa munad ja vanillisuhkur. Lase hästi seguneda ja siis lisa purustatud banaanid. (Mina lihtsalt murdsin tükid sisse ja vahustades läksid nad segus püreeks) Lõpuks lisa jahusegu ja seejärel ka mustikad.
3. Vala keeksivormi (kasutasin 28cm) jakõpseta ahjus 175 kraadi juures 30-35 minutit.

Retsept on võetud allrecipes.com lehelt, kus see on nime all Blueberry Banana Bread.

2 kommentaari:

  1. kas ma saan õigesti aru, et oled mures kuna lõhki läks? Kui nii, siis tea, et õigesti välja tulnud keeks peabki pealt lõhki minema:) seega sul on kõik super!:)

    VastaKustuta
  2. Ah soo, ma olen alati arvanud, et peab terve olema, aga siis on väga hästi :D Ilmselt selline eksiarvamus on mul siis sellest, et poes müüdavad on kõik ilusad ja teved ja mis kõik veel nad olema ei pea, et kutsuda ikka inimesi ostma.
    Aitäh!

    VastaKustuta