pühapäev, 8. mai 2011

Kapsa-kodujuustuvorm

Nagu eelnevalt kirjutasin, ei ole enam minu köögis liha. Taimetoite olen praegu enamasti mõelnud ise välja või siis natuke toetust otsinud mingitest retseptidest. See siin ongi ümbertöötlus, mis oli originaalis hakklihaga, aga mõtlesin kasutada selle asemel seeni ja kodujuustu. Välja tuli minu arust super hea toit. Meie perele väga meeldis ja see jääb kindlasti ka edaspidi mu menüüsse. Julgen kõigile soovitada! Muideks kodujuust on kodu lähedalt väikepoest, mis on ehtne kodujuust maalt ja maitseb imehea. Usun, et just tänu sellele see toit nõnda maitsev saigi. Samas toit on väga kerge, seega selleks, et kõhtu kauem täis hoida, oleks võib-olla hea sinna keeta ka kartuleid.


KOOSTISOSAD:
1 kg valge peakapsas (mul oli värske ja ei oska öelda kui palju panin)
2 tk sibul
4 sl või
200 g šampinjonid
2,5 dl vesi
u 300 g kodujuust
2 sl tomatipasta
1-2 sl riivsai
2 muna
2,5 dl piim
sool, pipar

VALMISTAMINE:
1. Võta ära kapsa pealmised lehed, poolita kapsas ja haki ribadeks. Koori ja haki sibulad.
2. Kuumuta või potis ja pruunista selles sibul. Lisa seened ja pruunista veel 5 minutit. Lisa kapsas ja maitsesta soola ning pipraga. Kalla juurde ka vesi ja tomatipasta ning hauta.
3. Määri ahjuvorm võiga ja raputa üle riivsaiaga. Lisa kapsasegule kodujuust ja sega läbi. Vala saadud segu vormi.
4. Klopi lahti munad, sega piimaga ja maitsesta soola ning pipraga. Vala vormi.
5. Kõpseta 175 kraadises ahjus 45 minutit. Kõrvale serveerisin värsket salatisegu.

Retsepti põhiolemus on võetud raamatust Kasulikud kapsaroad, kus see kannab nime Kapsa-hakklihavorm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar