kolmapäev, 4. mai 2011

Taimetoit

Tundub, et mu elus toimub lõpuks reaalne muutus toitumises. Taimetoitluse peale olen ammu mõelnud, aga tegudeni pole eriti jõudnud. Mingi aeg kunagi liha osakaal vähenes mu söögilault küll, kui hakkasin tegelam joogaga, aga siiski see ei olnud püsiv. Hetkel olen muutnud suunda. Kui varem mõtlesin, et pean palju uurima ja lugema enne, kui selle sammu võtan, siis nüüd tegelen praktikaga. Lihtsalt tee süüa ilma lihata ja poes jätan lihaleti vahele. Samas pole ma endale eesmärki võtnud liha mitte süüa. Lihtsalt vaatan ja proovin, kuidas kehale see meeldiks. Mulle tundub, et ma ei söö enam nii palju kui varem, sest praegune toit on palju tervislikum ja vitamiinide rikkam. Palju värsket ja juurikaid, mida muidu oli minimaalselt kui üldse. Samuti meeldib mulle nautida tooraie enda maitset. Mageda toiduga sain sideme tagasi läbi lapse, kellel lihtsalt ei tohi liigselt või varem üldsegi maitsestada toitu nt soola või vürtsidega. See on suur rõõm, kui sa suudad tunda söögi oma päris maitset.
Täna ma tegin lihtsalt juurikad aurutades pehmeks (porgand, kartul, lillkapsas) ja sinna kõrvale oli mul ostetud juba valmis tehtud salatimix, millele lisasin kirsstomateid ja oliiviõli. Toit sai väga värviline ja toitev. Söime lapsega koos sellelt taldrikult ja jäi isegi väheke üle.


Seega arvan, et võib-olla tulevikus hakkan siia lisama vaid lihata toite. Eks näis, kas keha avaldab soovi liha järele või mitte. Hetkel ei tunne puudust. Kõigile kaunist kevadet ja hoolige enda kehast ja vaimust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar