kolmapäev, 12. mai 2010

Avakõne

Mõtlesin, et äkki ikka proovin ka blogina retsepte hakata üles kirjutama. (Kuigi ma pole päevikutüüpi inimene ja ilmselt lõpuks jääb see siiski soiku) Siiani tegin seda powerpointi esitlusena, aga nõnda ei saa ma tehtut teistega jagada. Kuigi eks paljud retseptid, mida olen proovinud ongi võetud juba teistest toredatest toidublogidest ja nõnda juba kõigi jaoks tegelikult kättesaadavad.
Pilte oma tegemistest hakkasingi tegema nüüd umbes 8 kuud tagasi. Kui sain emaks ja jäin koduseks, hakkasin kirglikult kooke küpsetama ja neist mingi hetk ka pilte tegema. Alustasin kogumiku koostamisega, et pisitütrel tulevikus oleks tore omada oma kodust retseptiraamatut. Nüüd viimasel ajal olen hakanud ka soolastest roogadest fotosid tegema.
Toidublogid mulle väga meeldivad. Siin tahaksingi kohe nimetada oma lemmikut ja ühtlasi esimest, kes minu jaoks avaski toidublogide maailma - Sille toidublogi. Väga mahukas ja hästi organiseeritud. Olen leidnud huvitavaid ideid sealt. Aitäh muidugi ka kõigile teistele toredatele kokkajatele, kes jagavad oma tegemisi ka kõigi teistega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar