neljapäev, 13. mai 2010

Kanafileed kuivatatud ploomidega

Mulle väga meeldib idamaine köök. Armastan väga just hiina ja india toite. Selles toidus mulle just meeldis selle vürtsikus. Mitte et see nüüd oleks mingi idamaine toit, aga see tekitas küll soovi hakata rohkem idamiaseid toite tegema. Siiani pole eriti teinud, sest siis vaja terve riiuli täis uusi maitsaineid hankida ja siis mõtlen kas ma ikka hakkan neid siis pidevalt kasutama ja nii see on jäänud lonkama. Kuid antud toit on kindlasti minu jaoks üks lemmikuid ja seda teeksin küll veel uuesti. Ploome ma panin poole vähem ja jätaks nii ka edaspidi.


KOOSTISAINED:
1 sl õli
1 tk sibul
2 küünt küüslauk
2 cm ingverijuur
1 tk punane tsillipipar
0.5 tl kaneel
4 tk kanafilee
200 g kuivatatud ploome (panin siis ise 100g)
sool, must pipar, koriander

VALMISTAMINE:
1. Kuumuta suurel pannil õli ja prae selles hakitud sibulat umbes 5 minutit.
2. Lisa hakitud küüslauk, ingver ja tšilli. Kuumuta hetk, siis lisa kaneel. Kuumuta veel hetk, siis lisa ribadeks lõigatud kanafileed. Prae, kuni kana on pruunistunud.
3. Lisa tomatipasta, puljong ja maitsesta roog soola-pipraga. Hauta umbes 15 minutit.
4. Lisa pikuti poolitatud ploomid ja hauta veel 5 minutit.
5. Serveerimiseks puista üle värske koriandriga ja serveeri kohe. (Kasutasin kuivatatud koriandrit) Kõrvale sobib keedetud riis.


Retsept on võetud nami-namist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar